9 תשובות
כי הם סאחים אחודרמוטה
כי בא להם
כי הם מודים לטייס שלא ריסק אותם עמוק לים...*בוכה*
הם שמחים שהוא לא התרסק
כי ככה זה ישראלים
כי הטיסה הייתה טובה אז הם מודים לטייסים ולצוות (:
כאילו ממהתרגשות שהצלחנו להגיע ממקום למקום אז מוחאים כפיים
זה מעיד על תמיכה לטייס שהצליח להנחית את המטוס בשלום
זה משהו ישראלי, ובעיניי זה מדהים.
הייתי פעם במטוס עם מעט אנשים ישראלים ורק אנחנו מחאנו כפיים, כל השאר הסתכלו עלינו מוזר ובסוף גם הם מחאו, זה מרגש בעיניי
הייתי פעם במטוס עם מעט אנשים ישראלים ורק אנחנו מחאנו כפיים, כל השאר הסתכלו עלינו מוזר ובסוף גם הם מחאו, זה מרגש בעיניי
באותו הנושא: