12 תשובות
חחח פשוט תתחילי וכולם יזרמו :)
אנונימית
ח פשוט תמלא כף ראשון
פשוט תתחילי
מקסימום תגידי שהיה שם זבוב
שואל השאלה:
הייתה לי פאדיחה התחלתי למחוא כפיים שנה שעברה וכולם היו בומרים אף אחג לא זרם ויצאתי טיפשהה
אנונימית
אם לא טסה לבד אז תגידי למי שאת טסה איתו שגם ימחא כפיים ותיהיו כזה מתלהבים וכל הכבוד לטייס וכזה
פשוט תתחילי למחוא כפיים חחח
באמת שזה לא ביג דיל, זה תכלס מוקיר תודה לטייס והדיילות והכל ומי שלא רוצה שלא יצטרף אבל עדיף לך בטיסות עם ישראלים
אנונימית
תתחילי למחוא כפיים ואז יצטרפו אלייך
פעם התחלתי וזה היה כיף חחח זרמו
זה מנהג ישן ולא רלוונטי
כי כולם טסים כל הזמן
לא עובד אם אין ישראלים זה מנהג רק של ישראלים והאמת שבחנוכה האחרון טסתי וגם בטיסה הלוך וגם בחזור אף אחד לא מחא כפיים
LR1