7 תשובות
למדא לצוות הרפואי
לכל הרופאים
תמחאי פשוט כמו כולם לשאול שאלות זה מיותר
לצוותי הרפואה לרופאים לאחיות לפרמדיקאים
להוכרת תודה לצוותים רפואיים
כדי להודות לרופאים ולאחיות
תמחאי גם כפיים גם אני ואבוש מחאנו עכשיו איזה שמונה דקות