4 תשובות
שואל השאלה:
נכון, רק רציתי לוודא שאני לא מעמיסה על ארוחה מסוימת, הרי אם בארוחה אחת אני אוכל אוכל שמכיל המון קלוריות ובשאר היום ממש קצת אז זה לא כל כך טוב.
נכון, רק רציתי לוודא שאני לא מעמיסה על ארוחה מסוימת, הרי אם בארוחה אחת אני אוכל אוכל שמכיל המון קלוריות ובשאר היום ממש קצת אז זה לא כל כך טוב.
אנונימית
כן
מה שמשנה זה לכמה קלוריות הגעת בסוף היום לא כמה אכלת בבוקר
מה שמשנה זה לכמה קלוריות הגעת בסוף היום לא כמה אכלת בבוקר
שואל השאלה:
275 קלוריות זה סבבה אז?
275 קלוריות זה סבבה אז?
אנונימית
כמה שנוח לך ושאת מצליחה לשמור על מרזן קלורי שלילי
אני אישית בחיטוב לא עובר ת300-400 כי אני אוהב לאכול יותר בצהריים ובערב(אוכל בארוחות האלו בסביבות 500-700 כל אחת) אבל זה אישי ומשתנה בין בן אדם לאדם
אני אישית בחיטוב לא עובר ת300-400 כי אני אוהב לאכול יותר בצהריים ובערב(אוכל בארוחות האלו בסביבות 500-700 כל אחת) אבל זה אישי ומשתנה בין בן אדם לאדם
באותו הנושא: