11 תשובות
גם אותי
לפחות אנחנו לא לבד:)
לפחות אנחנו לא לבד:)
תבואי לו בפנים ותגידו לו "רוצה לצאת לדייט? אני מחבבת אותך"
ודי פתרת לעצמך את הבעיה
אבל בעניין אחר אם את לא מסוגלת לעשות את זה (וזה מובן) פשוט תעסקי את עצמך עם דברים שאת אוהבת =)
ודי פתרת לעצמך את הבעיה
אבל בעניין אחר אם את לא מסוגלת לעשות את זה (וזה מובן) פשוט תעסקי את עצמך עם דברים שאת אוהבת =)
להתרחק או לדברצ
עידוד? קראשים זה דבר מבאס לא רואה איך אפשר לעודד את המצב הזה
תעשו כמוני, יש קורונה, תנצלו את זה, למרות שהקראש גר מולי אני לא הסתכלתי כי הבנתי שהוא לא עושה לי טוב ועכשיו הוא כבר לא הקראש שלי (:
עכשיו אין בית ספר, הזדמנות לשכוח ממנו
שואל השאלה:
הוא לא מהבית ספר שלי
והוא מרגיש אותו הדבר אבל אנחנו לא יכולים להיות זוג בגלל המרחק
והוא מדכא אותי בגלל עניין אחר
אבל תודה בכל זאת
הוא לא מהבית ספר שלי
והוא מרגיש אותו הדבר אבל אנחנו לא יכולים להיות זוג בגלל המרחק
והוא מדכא אותי בגלל עניין אחר
אבל תודה בכל זאת
אנונימית
זה בולשיט לא להיות זוג בגלל המרחק.
אם אתם באמת אוהבים זה יהיה עניין שולי ואתם לא הזוג הראשון שגר רחוק.
בכל אופן לא רואה כל סיבה להמשיך את הקשר הזה כשאת יודעת שיש לך רגשות שלא יצאו לפועל.
אפ הוא עושה לך רע והקשר הזה לא מתקדם לזוגיות אז באמת שביי. את לא צריכה את זה.
אם אתם באמת אוהבים זה יהיה עניין שולי ואתם לא הזוג הראשון שגר רחוק.
בכל אופן לא רואה כל סיבה להמשיך את הקשר הזה כשאת יודעת שיש לך רגשות שלא יצאו לפועל.
אפ הוא עושה לך רע והקשר הזה לא מתקדם לזוגיות אז באמת שביי. את לא צריכה את זה.
אתם תמצאו בסוף דרך אל תדאגי
יעבור כול דבר עובר לטובה לרעה אל תדאגי תנוחי זה לא אמור לשגע אותך וגם לא אומר שזה משהו רע כול בנאדם וחברו עובר משבר צריך לדעת איך להתמודד עם זה בהצלחה 3>
ברוכה הבאה למועדון
באותו הנושא: