11 תשובות
גם אותי
לפחות אנחנו לא לבד:)
תבואי לו בפנים ותגידו לו "רוצה לצאת לדייט? אני מחבבת אותך"
ודי פתרת לעצמך את הבעיה

אבל בעניין אחר אם את לא מסוגלת לעשות את זה (וזה מובן) פשוט תעסקי את עצמך עם דברים שאת אוהבת =)
להתרחק או לדברצ
HOH
עידוד? קראשים זה דבר מבאס לא רואה איך אפשר לעודד את המצב הזה
תעשו כמוני, יש קורונה, תנצלו את זה, למרות שהקראש גר מולי אני לא הסתכלתי כי הבנתי שהוא לא עושה לי טוב ועכשיו הוא כבר לא הקראש שלי (:
עכשיו אין בית ספר, הזדמנות לשכוח ממנו
שואל השאלה:
הוא לא מהבית ספר שלי
והוא מרגיש אותו הדבר אבל אנחנו לא יכולים להיות זוג בגלל המרחק
והוא מדכא אותי בגלל עניין אחר
אבל תודה בכל זאת
אנונימית
זה בולשיט לא להיות זוג בגלל המרחק.
אם אתם באמת אוהבים זה יהיה עניין שולי ואתם לא הזוג הראשון שגר רחוק.
בכל אופן לא רואה כל סיבה להמשיך את הקשר הזה כשאת יודעת שיש לך רגשות שלא יצאו לפועל.
אפ הוא עושה לך רע והקשר הזה לא מתקדם לזוגיות אז באמת שביי. את לא צריכה את זה.
HOH
אתם תמצאו בסוף דרך אל תדאגי
יעבור כול דבר עובר לטובה לרעה אל תדאגי תנוחי זה לא אמור לשגע אותך וגם לא אומר שזה משהו רע כול בנאדם וחברו עובר משבר צריך לדעת איך להתמודד עם זה בהצלחה 3>
ברוכה הבאה למועדון