5 תשובות
יש עוד דגים בים
אולי היא בי
אולי היא תהפוך לבי בגללך
הולי שיט אני בדיוק במצב שלך
בתקווה הוא תהפוך לבי בשבילך xd ._.

אלא אם כן אתן בכלל לא מדברות ואז זה כבר מקרה אבוד כמו אצלי
אוו זה קורה לכל בת שנמשכת לבנות ולכל בן שנמשך לבנים, תמיד יש את החשש שהיא/הוא הטרו :( לא נורא, אם היא הטרו אז זה לא נועד לקרות בניכן ואת תמצאי את מי שמתאימה לך 3>