7 תשובות
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
לא יקרה לך כלום... סתם זה די דוחה פשוט
לא אבל זה יותר קלוריות והורס את ההנאה שבפסטה.
שואל השאלה:
זה לא הפוך?
שיש בזה פחות קלוריות?
זה לא הפוך?
שיש בזה פחות קלוריות?
אנונימית
תסתכל באריזה מאחור
אם אני לא טועה לפסטה לא מבושלת יש בסביבות ה350 קלוריות ל100 גרם
אם אני לא טועה לפסטה לא מבושלת יש בסביבות ה350 קלוריות ל100 גרם
למה שתאכלי את זה
אני משערת כשכאביי בטן נוראיים
באותו הנושא: