התחברות
הרשמה
מישהו אי פעם נהנה מהחיים?
אם כן אז אני אשמח שתפרטו
אני מיואשת מאנשים מקווה שתצליחו לעודד
18 בנובמבר 2019, 21:05
חיים
יאוש
מצב רוח
2 תשובות
ברור.
החיים מצחיקים תצחקי איתם
א
אההההההההההה
מבינה אותך
X
XNIT
באותו הנושא:
אתם נהנים מהחיים?
אני מפחדת שהכלב שלי לא נהנה מהחיים שלו..
אתם נהנים או סובלים/לא מרוצים מהחיים שלכם?
למה כולם נהנים מהחיים ורק אני בדיכאון?
למה אני לא נהנה בחיים האלה? כל מה שאני עושה אני לא נהנה ואני לא בדיכאון למה?
אני אף פעם לא נהנה במפגשים חברתיים ואני משתדל ללכת אבל לרוב אני נהנה רק בשעה הראשונה במקרה הטוב, אפשר לעשות עם זה משהו?
רע לי פשוט רע לי מה טוב בלחיות בכלל , אם לא באמת נהנים מהחיים עדיף לסבול ?
איך נהנים מהחיים בצורה חכמה ?
הייתי בדייט עם מישהו ואחרי שהדייט הסתיים שלחתי לו הודעה בווצאפ ושאלתי אם הוא נהנה...
אני לא נהנה מהחיים וסובל בתוך עצמי אי להשתחרר ולהבין שחיים פעם אחת?
למה לי לגור פה חם לעשות צבא 3 שנים יוקר המחיה אפילו. כסף לבית אין לי לחיות בשכירות כל החיים שבאירופה נהנים מהחיים ?