התחברות הרשמה

איך נהנים מהחיים?

8 בנובמבר 2019, 17:52
הנאהחייםתהליךאושרדרך    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אתם נהנים מהחיים?
למה כולם נהנים מהחיים ורק אני בדיכאון?
אני מפחדת שהכלב שלי לא נהנה מהחיים שלו..
איך נהנים מהחיים בצורה חכמה ?
רע לי פשוט רע לי מה טוב בלחיות בכלל , אם לא באמת נהנים מהחיים עדיף לסבול ?
למה לי לגור פה חם לעשות צבא 3 שנים יוקר המחיה אפילו. כסף לבית אין לי לחיות בשכירות כל החיים שבאירופה נהנים מהחיים ?
אני רוצה לחזור לגיל 6 אתם לא מתגעגעים לילדות? (ילדים בלי דאגות פשוט נהנים מהחיים...)
אתם נהנים בחופש הזה? מה עשיתם עד עכשיו?
שאלה רצינית וחשובה, בעקבות המקרים האחרונים. ** איך ממצאים / נהנים מהחיים? **
אתם נהנים או סובלים/לא מרוצים מהחיים שלכם?
אני לא נהנה מהחיים וסובל בתוך עצמי אי להשתחרר ולהבין שחיים פעם אחת?