5 תשובות
אם כל האנשים שלא חולים היו ממשיכים כרגיל היינו במצב של איטליה.
יש אנשים שנדבקים בנגיף בלי לדעת עדיין ולכן ההסגר הזה
זה מה שהבריטים עשו בהתחלה ואז יצאה הערכה שהמשך הגישה הזו יוביל לרבע מיליון בריטים מתים. בארץ זה כנראה היה מוביל לכמה עשרות אלפים
שואל השאלה:
אם הכלכלה תמשך ככה הנזק לדעתי יהיה גדול יותר.
מן הסתם שאי אפשר להישאר בסגר עד שההדבקה תיעצר באופן מוחלט או עד שימצא חיסון, אבל להמשיך בשגרה כרגיל זה דבר שיוביל לכמויות אדירות על חולים שיעמיסו על מערכת הבריאות ובסוף יגרמו לקריסה שלה. צריך סגר לתקופה מסוימת כדי לצמצם הדבקה כמה שאפשר, ואחר כך להתחיל לחזור לשגרה בהדרגה. הנגיף הזה הוא עובדה קיימת ויהיה צריך ללמוד לחיות איתו. אני בדעה שברגע שיש האטה צריך לאפשר למי שהחלים ולמי שלא נמצא בקבוצת סיכון לחזור לעבוד, בכפוף לבדיקה. אם יש ישובים שנקיים לחלוטין מהנגיף צריך לשמור עליהם כאלה, זה לפחות השלב הראשון. שגרה מלאה זה עניין של חודשים, אלא אם ימצא חיסון וזה ישנה את כללי המשחק.
שואל השאלה:
התכוונתי שהזקנים ישארו בבית והשאר ימשיכו לחיות, ידבקו, ובשב מסוים המחלה תעלם..