6 תשובות
שואל השאלה:
מה מגעילה?
מה מגעילה?
אנונימית
עם 3 ו
תקווה
לפי האקדמיה העברית ללשון- צריך לכתוב תקווה ולא תקוה, כשה-ו' באמצע המילה. אם היא בהתחלה, צריך לכתוב אחת, לדוגמא ורוד ולא וורוד
תקווה
אני חושב שבאח הגדול היה רשום תקוה, אבל לפי האקדמיה ללשון העברית רושמים תקווה
באותו הנושא: