43 תשובות
שביבי יבחר אבל שהפעם הוא יצרף אליו מפלגות שהרעיונות והדעות שלהן לא סוצרות אחת את השניה. (כמו מה שקרה עם המפלגה החרדית ועם המפלגה של ליברמן)
שביבי לא יבחר.
שפייגלין יהיה ראש הממשלה עם רוב ענקי במנדטים. אמן!
אין תקווה
שריבלין יתן את המנדט לגנץ ושיווצר גוש שמאל
שליברמן לא יעבור את אחוז החסימה.
שזהות תעלה מעלה מעלה
אין תקווה, הכל חרא
שביבי ינצח, וליברמן לא יעבור אץ אחוז החסימה
^^ קיצר כמוני
איחוד של פייגלין-בנט-מרזל וקדימה ל13 מנדטים לפחות
שתהייה ממשלה ולא יהיו בחירות שוב כי איך שזה נראה אם ליברמן יעבור את אחוז החסימה יהייו בחירות שוב
שיפסיקו לרדת אחד על ה...
גנץ, שמאל, חלש, לובש את אותם בגדים יומיים ברצף, מוזר, קונה את האבטיח שאומרים לו בחנות עם הכתמים הצהובים, פראייר.
סתם צוחק, רק ביבי
גנץ, שמאל, חלש, לובש את אותם בגדים יומיים ברצף, מוזר, קונה את האבטיח שאומרים לו בחנות עם הכתמים הצהובים, פראייר.
סתם צוחק, רק ביבי
שביבי יבחר שוב
"ביבי ביבי ביביקרטיה, ביבי ביבי ביביקרטיהה!!" א. נהדרת
ביבי 40 מנדטים
גנץ, באמת שביבי כבר נמאס. (לכל אלה שיגידו שאני שמאלני או משהו תדעו שאני ממש לא, אני ימיני ופשוט ביבי איכזב והראה חולשה כשלא הצליח להקים ממשלה)
הכי חשוב: שבסופו של דבר הארץ(כולה) תהיה לנו!!
שמשהו ישתנה.
אני ימנית ליברלית ופשוט נמאס לי מההדתה במדינה הזו. אני רוצה תחבצ בשבת, רוצה מקומות בילוי פתוחים, רוצה ערים פתוחות וקורנות כמו בשאר ימי השבוע- דיי. שבת קודש? בשבילי ההנאה היא קודש וההנאה לא תתקיים אם ארבוץ בבית. כמוני עוד הרבה סובלים מזה בלי שום סיבה הגיונית, כי בתכלס הטיעון של: "אני מאמין אז אשלול מכם דברים שסותרים את האמונה שלי", זה בדיוק כמו: "אני בדיאטה אז אתם לא תאכלו עוגיות"
אני ימנית ליברלית ופשוט נמאס לי מההדתה במדינה הזו. אני רוצה תחבצ בשבת, רוצה מקומות בילוי פתוחים, רוצה ערים פתוחות וקורנות כמו בשאר ימי השבוע- דיי. שבת קודש? בשבילי ההנאה היא קודש וההנאה לא תתקיים אם ארבוץ בבית. כמוני עוד הרבה סובלים מזה בלי שום סיבה הגיונית, כי בתכלס הטיעון של: "אני מאמין אז אשלול מכם דברים שסותרים את האמונה שלי", זה בדיוק כמו: "אני בדיאטה אז אתם לא תאכלו עוגיות"
בעיקרון, שתהיה כבר קואליציה
אנונימית
שביבי יניח את האגו בצד וישב עם גנץ.
יש לו הזדמנות להקים את הממשלה הכי טובה אי פעם, וכל מה שעוצר אותו זה האגו.
יש לו הזדמנות להקים את הממשלה הכי טובה אי פעם, וכל מה שעוצר אותו זה האגו.
אנונימית
fight תוציאי רישיון ותסעי לאן שבא לך, תחבצ זו פריווילגיה מאוד מפותחת בישראל ורק על זה צריך להגיד תודה, ברוב מדינות העולם בכל עיר עובדים מספר מאוד מצומצם של קוים למספר מאוד מצומצם של שעות ביום.
שבת יש מלא מסעדות פתוחות, יש מכולות פתוחות, אין באמת בעיה ממשית לחלל שבת.
אף אחד לא אמר לך לא לצאת בשבת, את יכולה לעשות מה שאת רוצה.
תחבצ לא עובד כי זה יום שבתון, כמו בארהב שיש להם אל sunday, או שאת חושבת שביום מנוחה שלהם הם עובדים?
נ.ב במרכז אפשר להגיע לכל חור בעזרת מוניות שרות בשבת
שבת יש מלא מסעדות פתוחות, יש מכולות פתוחות, אין באמת בעיה ממשית לחלל שבת.
אף אחד לא אמר לך לא לצאת בשבת, את יכולה לעשות מה שאת רוצה.
תחבצ לא עובד כי זה יום שבתון, כמו בארהב שיש להם אל sunday, או שאת חושבת שביום מנוחה שלהם הם עובדים?
נ.ב במרכז אפשר להגיע לכל חור בעזרת מוניות שרות בשבת
תאמת לא כל כך איכפת לי מי יבחר אני רק קוצה שיהיה טוב
אנונימית
שיהיו מנדטים של כחול לבן בקואליציה, כי עם כל הכבוד זה היה כמעט תיקו, העם רוצה את כחול לבן..
אנונימית
למי אכפת?!:)
הימין החדש שולט
fight
עם כל הכבוד, גם לנהגי האוטובוס מגיע לנוח בשבת.^
עם כל הכבוד, גם לנהגי האוטובוס מגיע לנוח בשבת.^
שזהות תקבל כמה שיותר מנדטים כנ"ל עוצמה יהודית ושדברים ישתנו בכלכלה ובבגץ
ליברמן
כולם פה שמולאנים
מאוד קל לבוא ולהאשים, אנשים באמת חיים בסרט וחושבים שברגע שגנץ יבחר תהיה פה מדינה מושלמת? דבר ראשון, זה או שהוא מקים ממשלה עם החרדים או עם הערבים,ככה שחרדים עדיין יעשו השפעות במדינה.
אני לפעמים ממש רוצה שגנץ יבחר רק כדי שיראו שביבי זה הרע במיעוטו
אנשים אשכרה חושבים שיאיר לפיד מתאים להיות ראש ממשלה lel
אני לפעמים ממש רוצה שגנץ יבחר רק כדי שיראו שביבי זה הרע במיעוטו
אנשים אשכרה חושבים שיאיר לפיד מתאים להיות ראש ממשלה lel
אנונימי
שביבי לא יבחר
שביבי יבחר עוד הפעם. :)
פייגלין שר האוצר אם לא יותר
שביבי לא יבחר
שיהרגו את הערבים
שליברמן לא יעבור את אחוז החסימה,
שגנץ יאבד עוד 5 6 מנדטים של חבר'ה תמימים שהיו בטוחים שגנץ ימין.
שזהות תעבור את אחוז החסימה, שביבי יהיה ראש ממשלה שוב.
שגנץ יאבד עוד 5 6 מנדטים של חבר'ה תמימים שהיו בטוחים שגנץ ימין.
שזהות תעבור את אחוז החסימה, שביבי יהיה ראש ממשלה שוב.
כן, סליחה, שכחתי מזה לגמרי
מרצ מתאחדת עם הרשימה המשותפת (בלי חד"ש הקומוניסטים)
למפלגה יקראו "המפלגה הדמוקרטית", היא תדגיש את השותפות היהודית-ערבית שכה חשובה בזמן הזה ותלחם על הדמוקרטיה לצד כל הגוש.
העבודה מתאחדת עם התנועה (ציפי חוזרת לפוליטיקה) ועם מפלגה של אהוד ברק (שעושה קאמבק גם הוא)
למפלגה יקראו "העבודה החדשה"
בנוגע לתקוות מנדטים - אני מקווה שכחול לבן יביאו תוצאה שווה לביבי, אולם בהתחשב בזה שהפעם הם לא ישתו לעבודה את כל המנדטים, 25+ מנדטים זה בסדר. העבודה תביא 15-20 מנדטים, המפלגה הדמוקרטית 15-20 גם היא. תקום ממשלת מרכז-שמאל בראשות גנץ/לפיד. שר הביטחון ברק. שר האוצר ניסנקורן עם כמה שאני לא סובל אותו. חינוך לדמוקרטית (לראש מרצ). משפטים לציפי. בריאות לדמוקרטית (לאחד מהערבים, צריך שיהיה שר ערבי).
חלום מושלם. אבל אני מניח שלהרבה אנשים זה יהיה סיוט מוחלט, הלוואי שיכולתי להבין למה :)
למפלגה יקראו "המפלגה הדמוקרטית", היא תדגיש את השותפות היהודית-ערבית שכה חשובה בזמן הזה ותלחם על הדמוקרטיה לצד כל הגוש.
העבודה מתאחדת עם התנועה (ציפי חוזרת לפוליטיקה) ועם מפלגה של אהוד ברק (שעושה קאמבק גם הוא)
למפלגה יקראו "העבודה החדשה"
בנוגע לתקוות מנדטים - אני מקווה שכחול לבן יביאו תוצאה שווה לביבי, אולם בהתחשב בזה שהפעם הם לא ישתו לעבודה את כל המנדטים, 25+ מנדטים זה בסדר. העבודה תביא 15-20 מנדטים, המפלגה הדמוקרטית 15-20 גם היא. תקום ממשלת מרכז-שמאל בראשות גנץ/לפיד. שר הביטחון ברק. שר האוצר ניסנקורן עם כמה שאני לא סובל אותו. חינוך לדמוקרטית (לראש מרצ). משפטים לציפי. בריאות לדמוקרטית (לאחד מהערבים, צריך שיהיה שר ערבי).
חלום מושלם. אבל אני מניח שלהרבה אנשים זה יהיה סיוט מוחלט, הלוואי שיכולתי להבין למה :)
אני לא חושב שזהות צריכה להתאחד עם מפלגות אחרות, אני מפחד שזה יגרום לויתור על עקרונות כי אין ממש מפלגה שקרובה לזהות מבחינה רעיונית
אנונימי
שזהות תיהיה בכנסת
שביבי יקח ולא גנת ולפיד והפעם ליברמן לא יעבור את אחוז החסימה והפעם שיצליח שביבי יצליח לבטות ממשלת ימין חזק עם מפחגות הקיצוניות יותר
תכלס אף אחד.. אני בוחרת בביבי כי אין כל כך ברירה.. זה לבחור דפוקים או פחות דפוק ומושחת
באותו הנושא: