התחברות הרשמה

אין לי סיכוי איתו, למה עדיין יש לי תקוות בכלל, כדאי לחתוך מזה?

הוא הרבה רמות מעלי
18 בנובמבר 2019, 23:06
התאהבותאכזבה    
2 תשובות
לא
אני נותן צאנס לכולן אל תדאגי
י
יש לי חברה
אם אין לך סיכוי איתו כי הוא לא רוצה אז עדיף שתחתכי ממנו אם לא ניסית אפילו עדיף שתבדקי איתו קודם
y
your average trans gal
באותו הנושא:
אני בת 16 וחצי יש סיכוי שהחזה שלי עוד יגדל או שאין לי תקווה?
הייתם מתחילים אם מישהו לפני שאתם יודעים אם בכלל יש לך סיכוי איתו?
האם יש עדיין תקווה לילדה חסרת ביטחון עצמי לגמרי עם בקושי חברה אחת?
מה הסיכויים שיפול טיל בפתח תקווה?
מה הסיכוי שיש פה אנשים מכפר הנוער אמית בפתח תקווה?
מה הסיכוי לרקטות בפתח תקווה?
מה הסיכויים לשביתה מחר? יש מעט תקווה?
יש לי בכלל סיכוי איתו?
עדיין יש סיכוי לשקם אותו בכלל?:(
מה הסיכוי של"ידיד" שלי שהיה מאוהב בי וניתקתי איתו קשר, עדיין חושב עליי ומתגעגע?
יש לי קראש שאין לי סיכוי איתו בכלל