4 תשובות
אני לא ב3 אבל כאילו
תמיד אפשר להשלים
יש בתיכון עומס פסיכי ויש דברים שאפשר לדחות לאחכ זה לא הורס את העתיד
תמיד אפשר להשלים
יש בתיכון עומס פסיכי ויש דברים שאפשר לדחות לאחכ זה לא הורס את העתיד
לא מתחרטת ולא מציק לי
אני אשלים אחרי צבא או שאני אהיה בצבא כנראה לארבע
אני הייתי ב 3 בתחילת דרכי ומשם ביליתי בכל היחל האפשרי
זה כן אפשרי לעלות השאלה כמה את מוכנה להשקיע
שהייתי ב 3 היה לי מאוד קשה המחשבה שיסגרו בפני דברים וברוך ה" ויתרתי ולא ויתרתי ובסוף אני ב 4 שהייתי גם ב 5 וכמו שציינתי הייתי בכל היחל שקיים אי פעם
זה כן אפשרי לעלות השאלה כמה את מוכנה להשקיע
שהייתי ב 3 היה לי מאוד קשה המחשבה שיסגרו בפני דברים וברוך ה" ויתרתי ולא ויתרתי ובסוף אני ב 4 שהייתי גם ב 5 וכמו שציינתי הייתי בכל היחל שקיים אי פעם
באותו הנושא: