6 תשובות
אני מבינה אותו... זה מבאס לדבר עם מישהו שלא באמת מדבר איתך ועסוק בדברים אחרים תוך כדי
שואל השאלה:
הוא אמר שלא אכפת לו שאני ידבר עם אנשים כל עוד זה לא בזמן שהוא רוצה לדבר איתי
הוא אמר שלא אכפת לו שאני ידבר עם אנשים כל עוד זה לא בזמן שהוא רוצה לדבר איתי
אנונימית
שואל השאלה:
הוא התעצבן מזה שהוא שלח הודעות וכבר הייתי באמצע שיחה עם אנשים ולא נכנסתי לווצאפ
הוא התעצבן מזה שהוא שלח הודעות וכבר הייתי באמצע שיחה עם אנשים ולא נכנסתי לווצאפ
אנונימית
אם תשאלי אותי, הוא חושב שהוא צודק ואת חושבת שאת צודקת כי הוא ציפה שאת תהיי זמינה בשניה שאחרי כמו שהוא ביקש כי הייתם באמצע שיחה, ואת רצית להיות בסטיפס אבל יכולת להגיד לו שאת פשוט רוצה ללכת לשם קצת ולחזור. גם הוא יצא פגוע וגם את. לדעתי כדאי ששניכם תבקשו סליחה אחד מהשני ותסכימו בינכם שזה לא יקרה יותר. מקווה שעזרתי :)
אנונימי
חחח עלו עליך אנונימי
שואל השאלה:
כמה חכם מצידך לענות מאנונימי יצחק
כמה חכם מצידך לענות מאנונימי יצחק
אנונימית
באותו הנושא: