10 תשובות
כל הכבוד שאמרת
בעייני את אמא שלך הייתה צריכה לדעת את זה
שואל השאלה:
לפני שאמא שלי באה אמרתי לאבא שלי ששמעתי את כל מה שהן אמרו, והוא אמר לי לא להגיד כלום, כדי לא לעשות סכסוכים ושאני לא אצא סכסכנית..
אנונימית
אני לא חושבת שכדאי לסכסך...
אם היית אומרת לה שפשוט קשה לך לשמור את זה בלב והיית מספרת רק מה שהם עשו ולא מפרטת את הייץ צודקת אבל תחשבי מה יהיה עכשיו בין דודות שלך לאמא שלך.... צריך להיזהר במקרים כאלה...
שואל השאלה:
קודם כל קשה לי ממש לשמור דברים מאמא שלי, אני לא באה לתרץ.. אני גם מרגישה רגשות אשם לפה ולפה, גם שביאסתי את אבא שלי שהוא יגלה שסיפרתי לה, וגם שאולי אמא שלי בטעות תיקח את הדברים שהן אמרו לה ללב.. אבל לדעתי אם הייתי שותקת הייתי מתחרטת הרבה יותר..
אנונימית
נראלי שאת כי חשוב שהיא תדע מזה כדי להתרחק מהן
לא לשתוק אבל לא לפרט(אני כשזה יכול לפגוע במישהו מספרת לחברות וזה נותן הרגשה של שיתוף...
שואל השאלה:
הכי כואב לי שהיא עושה בשבילן כל כך הרבה, לוקחת את הילדים שלהן מבית ספר, תמיד מזמינה אותן ומארחת אותן, ובהזדמנות הראשונה שהיא לא פה הן מנצלות את זה.
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל אני לא יכולה ככ לזרוק לה באוויר שישבו פה וריכלו עליה, היא ישר תרצה לדעת מה אמרו.
אנונימית
טוב שאמרת