3 תשובות
לדעתי את צודקת. בכללי בני אדם בזוגיות לא אמורים לצאת עם אנשים שדלוקים עליהם. ואין דבר כזה "גברית" או "נשית".
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
אם אין הסכמה הדדית זה לא בסדר, ואם את מרגישה לא נח עם זה שהיא תצא עם אנשים אחרים היא צריכה להתחשב בזה.
באותו הנושא: