12 תשובות
להגיד לו מה את מרגישה
לקחת אותו לשיחה ולהגיד לו
חיים רק פעם אחת אחותי
שואל השאלה:
im shy
אנונימית
תגידי לו על הרגשות שלך עם לא אז שיעבור לך כי אין לדעת בסטים זה פחות זוג
שואל השאלה:
לא אנחנו כאילו מתכתבים מלא ומדברים מלא זו הכוונה בסטים חחח
אנונימית
ליצור רגעים יותר אינטימיים
שואל השאלה:
עם הקורונה הזאת הכי אינטימי שלנו זה שיחות וידיואו
אנונימית
גם יכול להיות טוב.. למשוך לנושאים שיותר קשורים לזה
אה חח אז דווקא יש מצב שיקרה משו בהצלחה
הכי חכם זה להגיד את הרגשות פשוט
הוא לא ידע אם לא תגידי. ותדעי שבמקרה הכי גרוע הוא יסרב ותמשיכו להיות בסטים
קחי אותו לשיחה ותסבירי לו מה את מרגישה..
אל תשכחי שהוא מדבר איתך מלא זתומרת שהוא אוהב להיות איתך.. :)
תנסו לדבר ביחד על קראשים וכאלה