9 תשובות
בעדכונים החדשים אפשר לשלוח בקשת חברות רק עם שניכם בזבזתם לפחות 5 דולר בסטים.
שואל השאלה:
מה ריילי?!
מה ריילי?!
יאפ חבר שלי קנה משחק בדולר כדי שנשחק בו ואז ראיתי שהם עשו הגבלה ושהוא צריך לבזבז עוד 4 דולר בשביל האפשרות לשלוח בקשת חברות.
שואל השאלה:
נודר אני שלוח מייל לסטים
איזה רעים
נראה לי הם יהודים
נודר אני שלוח מייל לסטים
איזה רעים
נראה לי הם יהודים
לול
שואל השאלה:
ikr
ikr
לא, אני לא מכירה
שואל השאלה:
steam מה את או אתה לא מכיר או מכירה?
steam מה את או אתה לא מכיר או מכירה?
מה זה "בסטים"? או "סטים"?
באותו הנושא: