3 תשובות
אני הייתי חושבת שכן.
מנסיון, כל עוד הבנאדם לא אומר לך בפירוש מה הוא מרגיש, אל תניחי שום הנחות
עם הוא יוצר איתך הרבה קשר עין יש מצב,
אבל מצטרפת לבחורציק למעלה^ אל תפתחי ציפיות זה יכול להיות מאוד כואב.
אני נגיד חשבתי מלא פעמים שהקראש שלי דלוק עליי גם בגלל קשר עין, והתגלה לי שזה לא הכי נכון, ולקחתי ללב אז עדיף לך להיות קשה עם עצמך, מאשר לפתוח את הלב והראש שלך למשהו שלא בטוח.
אבל מצטרפת לבחורציק למעלה^ אל תפתחי ציפיות זה יכול להיות מאוד כואב.
אני נגיד חשבתי מלא פעמים שהקראש שלי דלוק עליי גם בגלל קשר עין, והתגלה לי שזה לא הכי נכון, ולקחתי ללב אז עדיף לך להיות קשה עם עצמך, מאשר לפתוח את הלב והראש שלך למשהו שלא בטוח.
באותו הנושא: