5 תשובות
הכל בסדר תמיד תזכרי שיש סיכוי החלמה גבוהים והכל זה לטובה וגם דודה שלי חולה בקורונה והיא מרגישה בסדר ואני מבטיחה לך שיטפלו בו ויעשו את הכי טוב שאפשר
להתפלל יהיה בסדר
-./
הכל יהיה בסדר ואם את צריכה לדבר עם מישהו אני פה
שואל השאלה:
עד כמה המחלה מסוכנת לאדם מבוגר(80+), חולה לב ועם דלקת ריאות? :(
אני לא יודעת מצטערת