4 תשובות
קצת כי אולי עלול להגיע מישהו עם תסמינים, אבל אלה ששם בבידוד מוחלט משאר המחלקות ומהמיון.
לא ממש.
אם יש משהו חשוב עדיין כדאי ללכת.
אם יש משהו חשוב עדיין כדאי ללכת.
אם משהו חשוב קחי מסכה ואלכוהל ג'ל ולכי שלא יקרה משהו מסוכן יותר אולי תקשרו למדא101
שואל השאלה:
בגלל התקף חרדה, שווה ללכת?
בגלל התקף חרדה, שווה ללכת?
אנונימית
באותו הנושא: