התחברות
הרשמה
אני עכשיו במיון...
ורע לי ממש..וקר לי..
מישהו לדבר? להעביר את הזמן?
4 באוגוסט 2019, 23:22
בית חולים
מיונים
2 תשובות
אני פה תמיד
נ
נָקַם
היי
א
אנוֹנימי
באותו הנושא:
אחותי התעלפה עכשיו, ללכת עכשיו למיון או ללכת בבוקר לרופא?
אני בבית חולים עכשיו במיון..
היה לי עכשיו מיון לחמן והלך ממש ממש גרוע
אני עברתי חווית סף מוות ובדקו אותי ואני בשוק ובטראומה, מה לעשות? אני ממש בלחץ ואני עכשיו במיון
אח שלי עשה תאונה והוא עכשיו במיון (המשך קצר)
קיבלתי לפני כמה שעות מכה חזקה לגרון וכואבת לי הגרוגרת וקשה לי לנשום. כדאי לי לחכות למחר או ללכת עכשיו למיון?
חתול רחוב שרט אותי עכשיו, לנסוע למיון עכשיו או לחכות למחר בבוקר וללכת לקופת חולים?
בת 20. אני הולכת עכשיו למיון (גהה) אם יחליטו שאני זקוקה לאישפוז? מה לעשות?
יש לי עכשיו מיונים במקצועות המחשב, כמה שעות כל הדבר הזה?
אני בכיתה יא ועדיין לא קיבלתי שאלון ההעדפות אבל קיבלתי עכשיו מיון לחמן, האם אני עדיין יוכל לקבל מיונים נוספים?
אני במיון עכשיו וברחתי משם מרגישה מושלם יפה לי?