5 תשובות
מעולם לא פגעתי בעצמי בכוונה פיזית, יש לי צלקות מניתוחים/נפילות ... ולא, לא אוהבת אותן וכן רוצה שייעלמו
חחח שהייתי בת 11 חתכתי את עצמי פעם אחת בישביל צומי זה היה ממש מפגר ואני מתחרטת על זה
ואין לי צלקת נראה לי
ואין לי צלקת נראה לי
אנונימית
כן, פעם. וזה כי אני בן אדם שביר שקל לו מאוד להעניש את עצמו על טעויות שלו, אני ממש לא חולת נפש.
הכי כואב לי שנשברתי ככה כמו ילדה קטנה וזה מה שבחרתי לעשות, שכולם שואלים אותי ממה זה קרה אז לחרטט להם שזה סתם כוויה ויותר מזה להתרחק מעצמי וממה שאני.
ברור שאני מצטערת על זה, וברור שהייתי לא צריכה לעשות את זה. זאת טעות, והלוואי שזה לא היה.
הכי כואב לי שנשברתי ככה כמו ילדה קטנה וזה מה שבחרתי לעשות, שכולם שואלים אותי ממה זה קרה אז לחרטט להם שזה סתם כוויה ויותר מזה להתרחק מעצמי וממה שאני.
ברור שאני מצטערת על זה, וברור שהייתי לא צריכה לעשות את זה. זאת טעות, והלוואי שזה לא היה.
אנונימית
כן מידי פעם, וזה שריטות אדומות כאלו על היידים ואני שונאת את זה
דרך אגם אני לא חולת נפש ומטפלים בי והכל פשוט עברתי המון שיט וככה אני מתמודדת עם זה.
דרך אגם אני לא חולת נפש ומטפלים בי והכל פשוט עברתי המון שיט וככה אני מתמודדת עם זה.
אנונימית
כן, פגעתי בעצמי, יש לי צלקות על הידיים, והייתי מאוד רוצה להעלים אותן.
באותו הנושא: