4 תשובות
לא עשית כלום???
אנונימית
שואל השאלה:
בטח שעשיתי התקשרתי למשטרה אבל הם אמרו שהם לא מאמינים לי בגללש אני בת 13
בטח שעשיתי התקשרתי למשטרה אבל הם אמרו שהם לא מאמינים לי בגללש אני בת 13
אין לי מושג למה שהם יעשו את זה.
יש אנשים שהם חושבים שאם הם יתעללו ביצור חסר ישע זה יתן להם כוח ושליטה אך זה אשליה.
אותם ילדים הם ילדים בעלי חוסר יציבות והם ילדים מסכנים עם הם צריכים להתעלל ביצור מסכן כדי להרגיש עליונים.
יש אנשים שהם חושבים שאם הם יתעללו ביצור חסר ישע זה יתן להם כוח ושליטה אך זה אשליה.
אותם ילדים הם ילדים בעלי חוסר יציבות והם ילדים מסכנים עם הם צריכים להתעלל ביצור מסכן כדי להרגיש עליונים.
עשית את המעשה הנכון כשהתקשרת למשטרה אך למיטב ידיעתי ולצערי המשטרה לא עושה הרבה דברים כאשר ילדים מתקשרים אליה.
זה קורה בגלל ילדים שהיו מתקשרים למשטרה בגלל שטויות או בגלל דברים דמיוניים ואז המשטרה הפסיקה להאמין לילדים.
זה קורה בגלל ילדים שהיו מתקשרים למשטרה בגלל שטויות או בגלל דברים דמיוניים ואז המשטרה הפסיקה להאמין לילדים.
באותו הנושא: