16 תשובות
1.72, נראה לך שאני מרוצה?
172
לא
הייתי רוצה 190
CQ
180, לא מרוצה הייתי רוצה להיות מטר 65
1.82
157
הוא סבבי
1.58, וכן אני בסדר איתו.
1.58 אני סבבה עם זה
1.56 שלמה עם זה
אני הכי נמוכה פה :(
172 ולא
אני רוצה 165
157 ומרוצה כי אני עוד יגבה
1.60, הייתי רוצה להיות נמוכה יותר...
1.69 והייתי רוצה גבוה יותר אבל אני די מרוצה עכשיו
1.50 וכן ממש מרוצה
1.90רוצה להיות מטר94 בערך
1.58
למען האמת באמת שהייתי שמחה לעוד עשר סמ