19 תשובות
1.65
וכמובן
1.38 ולא מרוצה ממנו..
1.71 הכי מרוצה שיש
1.65
לא
1.68 ולא בדיוק לפעמיפ אני מרגישה ממש גבוהה ולא כיפלי
1.53
אני סבבה עם זה אבל הייתי שמחה להיות יותר גבוהה
1.55, הייתי רוצה להיות 1.53
1.45 וממש לא אכפת לי
חח מינוס? על מה?
זה שאתם לא שלמים עם הגובה שלכם לא אומר שאני גם אמורה להיות ככה!
1.76
אני דיי מרוצה ואני מאין שאני עוד אגבה
|_(._.)_|
1.91.
וכן, זה נחשב להיות קומה מעל כולם כמעט.
לפעמים זה מרגיש קצת מוגזם כי זה רחוק מהממוצע, אבל כן זה כיף
1.83 וכן.
אני מרגיש שהגובה שלי הוא מספיק גבוה לבנות ולא גבוה מדי, אני יכול לצאת בכיף עם מישהי 1.75 וגם עם מישהי נמוכה 1.60 אז וואלה סבבה
אנונימי
מה נותן לכם לעשות מינוס לבנות נמוכות שכותבות שהן סבבה עם הגובה שלהן?
כואב לכם?
תודה על העצה :)
אני 1.65
1.77
ההוא שמעליו
חתייך החתול שלך(:
ו...
אהה
אני אחלה עם הגובה שלי
(:
1.72 זה ממש גבוה לי.