17 תשובות
1.69 וכן
1.53 ובכלל לא
1.82
לא היה אכפת לי להיות עוד 3-8 סנטימטר
1.60 ולא
1.60 ממש לא אוף
אנונימית
1.70 וכן
Ta_
1.58
לא, בכלל לא.
166 ס"מ וכן
1.67 בערך ולא ממש, כי כל החברים הממש קרובים שלי נמוכים יותר ממני, אז אני מרגישה ג'ירפה לידם
1.82
שאפתי ל2 מטר אבל אלוהים לא הסכים
1.70
הייתי רוצה להיות איזה 5-10 סנטימטר פחות
1.87 - גובה מעולה :)
1.69 בערך.
מרוצה, ויש עוד מה לגבוה.
1.70 פתאום הייתה לי קפיצת גדילה וזה ממש מוזר לי אבל אני מרוצה פחות או יותא
1.57, כיתה ט, הפסקתי לגבוה): לא מרוצה בכלל החלום שלי היה לעקוף את ה60 ):
1.56 כזה ואני חושבת שזה ממש יפה, חברות שלי כמעט כולן גבוהות (סביבות ה1.70 או אפילו יותר) וזה לדעתי פחות יפה לבנות, בנים יותר נמוכים מהן, בנים לא חושבים שזה יפה וגם יותר קשה למצוא חבר בתכלס, וגם אני חושבת שהגובה שלי חמוד
1.50 ולא כי אני נמוכה רצח
אנונימית