20 תשובות
כל אחד והאמונה שלו
אני אישית מאמינה..
אני אישית מאמינה..
שואל השאלה:
פשוט זעזועע של ממש!
פשוט זעזועע של ממש!
גם אני זה הדבר היחיד שמחזיק אותי במצב של הקורונה
שואל השאלה:
גמני!
גמני!
תלמדי למתן את עצמך
אם הייתי מביא כאפה לכל אחד שאומר שהאלים לא קיימים לא היתה נשארת לי יד
אם הייתי מביא כאפה לכל אחד שאומר שהאלים לא קיימים לא היתה נשארת לי יד
שואל השאלה:
תחשבו מה היה אם לא היה אלוהים?!!! תשובה: אין כזה דבר! אלוהים הוא הבורא והוא הברא והוא היברא אני לא יודעת מה חינכו אתכם אבל זה כבר לא עינין של חינוך זה עינין של שכל תקשיבו לי מי ברא את אלוהים? ומי ברא את מי ברא את אלוהים!? חייב להיות אלוהים בעולם זה! מה העולם ניברא מפצצה?! שטיות ואבל אלוהים אוהב אותי וממנו יש לי ביטחון
תחשבו מה היה אם לא היה אלוהים?!!! תשובה: אין כזה דבר! אלוהים הוא הבורא והוא הברא והוא היברא אני לא יודעת מה חינכו אתכם אבל זה כבר לא עינין של חינוך זה עינין של שכל תקשיבו לי מי ברא את אלוהים? ומי ברא את מי ברא את אלוהים!? חייב להיות אלוהים בעולם זה! מה העולם ניברא מפצצה?! שטיות ואבל אלוהים אוהב אותי וממנו יש לי ביטחון
לא יודע איך חינכו אותך אבל אותי חינכו לא להרביץ ולקבל דעות של אחרים
גם אותי ופעם הייתי מעירה להם אבל היום בהרבה פעמים אני פשוט מתעלמת כי מניסיון אין סוף לוויכוחים עם אתאיסתים ומי שלא רוצה להאמין אפילו אלף הוכחות לא ישכנעו אותו וההפסד הוא רק שלהם כי נוסף על כך שאלוקים קיים גם מאוד קשה לחיות בלי אמונה.
למה מזעזע אותך? מה אכפת לך? שיגידו שאין אלוהים.
בעיה שלהם.
רק הם שוכחים שזהו, הגיעה שעת התשלום,
והתשלום כואב יותר מתמיד (וזה עוד כלום לעומת מה שמחכה לנו).
אלוהים עכשיו לאט לאט מראה להם שהוא קיים ועוד איך קיים :)
בעיה שלהם.
רק הם שוכחים שזהו, הגיעה שעת התשלום,
והתשלום כואב יותר מתמיד (וזה עוד כלום לעומת מה שמחכה לנו).
אלוהים עכשיו לאט לאט מראה להם שהוא קיים ועוד איך קיים :)
אנונימי
כולם אלוהים קטנים פשוט חלק בחרו להתעלם מהאור הזה ולהכחיש אותו ולהתחבר יותר לחושך..
כאפה*
שיזעזע אותך עד מחר, לאנשים יש את הזכות להאמין במה שבא להן.
למה אתאיסטים צריכים לכבד את האמונה שלכם ואתם לא מכבדים אותם?!
למה אתאיסטים צריכים לכבד את האמונה שלכם ואתם לא מכבדים אותם?!
יש כאן לא מעט אנשים שמאמינים שאלוקים קיים, כמוני לדוגמא.
כי לדעתי את אלוהים חמודתי.
לא אכפת לי שאת מתעצבנת מזה, זה רק אומר כמה שאת לא יודעת לכבד דעות של אחרים.
כל אחד והאמונה שלו.
תתבגרי.
לא אכפת לי שאת מתעצבנת מזה, זה רק אומר כמה שאת לא יודעת לכבד דעות של אחרים.
כל אחד והאמונה שלו.
תתבגרי.
כי לדעתי אלוהים לא קיים*
אחותי זה לא עניין של חינוך
יש לי המון סיבות לא להאמין.
ישלך בעיה עם זה? אוי חבל.
ואגב, שמעת פעם על אבולוציה?
קצת יותר אמין מרוח שנמצאת שם למעלה שעושה כל מני קסמים וניסים.
יש לי המון סיבות לא להאמין.
ישלך בעיה עם זה? אוי חבל.
ואגב, שמעת פעם על אבולוציה?
קצת יותר אמין מרוח שנמצאת שם למעלה שעושה כל מני קסמים וניסים.
דבר ראשון, שמחה לשמוע שאני מזעזעת (הכינוי הבא אחרי הורסת).
דבר שני, מה אכפת לך במי אני מאמינה או לא מאמינה כל עוד אני מכבדת את האמונה שלך ולא מזלזלת בך. את גורמת לשם רע לכל הקהילה הדתית.
דבר אחרון: כותבים כאפה עם א'
דבר שני, מה אכפת לך במי אני מאמינה או לא מאמינה כל עוד אני מכבדת את האמונה שלך ולא מזלזלת בך. את גורמת לשם רע לכל הקהילה הדתית.
דבר אחרון: כותבים כאפה עם א'
חלק מהאתאיסטים יודעים לכבד אמונות ואני אכבד את זה אם את מאמינה באלוהים אז הדבר הפשוט ביותר שאת יכולה לעשות זה לכבד את היותי אתאיסט ולא להגיד שזה מזעזע אותך כי מאחורי המילים שאנשים כותבים יש דעה אמיתית אני לא כותב שאני מזדעזע מהעובדה שאנשים פה מאמינים באלוהים או בכל ישות אלוהית כזאת או אחרת וגם למה לתת לאנשים שלא מאמינים כאפה זה רק מאשש את הטענה שמאמינים הם אנשים פרימיטיבים
נכתב על ידי אתאיסט שגאה בהיותו אתאיסט
נכתב על ידי אתאיסט שגאה בהיותו אתאיסט
יש לכבד ויש לכבד
אין דבר כזה לכבד מישהו שדורס ברגל גסה את אבינו שבשמים
ואת הדת היהודית שלנו שקיימת 3300 שנה.
זה בדיוק כמו הדוגמה עם האונייה שאחד המפליגים החליט
שהוא רוצה לעשות חור רק בתא שלו כדי שיכנסו מי ים אליו לחדר
למה באלו לשחות בחדר לפני שהוא מתאבד.
אבל הלו! אתה רוצה לשחות בחדר ולמות? סבבה, אבל יש בעיה,
אתה הולך להטביע איתך את כל הספינה!
אחינו שתבין כתוב בתנך "כל ישראל ערבים זה לזה".
כשאתאיסטים, להטבים, אנסים, רוצחים, פדופילים, גנבים,
גלויי עריות וכל הפושעים למיניהם עושים את כל המעשים האסורים
זה מביא עלינו אסונות. קח אתזה בחשבון.
כך שתפסיק לנפנף כל פעם עם "לכבד כל דעה".
בנאדם שפושע ומזיק לעם שלו אני לא מכבד את דעתו. נקודה.
ולא רק שאני לא אכבד את דעתו אלא גם יותר מזה.
חלאס, יש גבול לסבלנות וקבלת האחר. מספיק צרות יש לנו.
אנחנו צריכים את העזרה של אלוהים עכשיו יותר מתמיד,
ולא אתה ולא כל מי שפושע נגד היהדות יהרוס לנו את
הישועה מאלוהים.
אין דבר כזה לכבד מישהו שדורס ברגל גסה את אבינו שבשמים
ואת הדת היהודית שלנו שקיימת 3300 שנה.
זה בדיוק כמו הדוגמה עם האונייה שאחד המפליגים החליט
שהוא רוצה לעשות חור רק בתא שלו כדי שיכנסו מי ים אליו לחדר
למה באלו לשחות בחדר לפני שהוא מתאבד.
אבל הלו! אתה רוצה לשחות בחדר ולמות? סבבה, אבל יש בעיה,
אתה הולך להטביע איתך את כל הספינה!
אחינו שתבין כתוב בתנך "כל ישראל ערבים זה לזה".
כשאתאיסטים, להטבים, אנסים, רוצחים, פדופילים, גנבים,
גלויי עריות וכל הפושעים למיניהם עושים את כל המעשים האסורים
זה מביא עלינו אסונות. קח אתזה בחשבון.
כך שתפסיק לנפנף כל פעם עם "לכבד כל דעה".
בנאדם שפושע ומזיק לעם שלו אני לא מכבד את דעתו. נקודה.
ולא רק שאני לא אכבד את דעתו אלא גם יותר מזה.
חלאס, יש גבול לסבלנות וקבלת האחר. מספיק צרות יש לנו.
אנחנו צריכים את העזרה של אלוהים עכשיו יותר מתמיד,
ולא אתה ולא כל מי שפושע נגד היהדות יהרוס לנו את
הישועה מאלוהים.
אנונימי
^כל פעם מחדש יהודים מוכיחים שהדת שלהם מלאה בשנאה
תודה לאלים שאני וויקאני
תודה לאלים שאני וויקאני
באותו הנושא: