37 תשובות
אני
אף אחד כי הוא לא קיים.
אין תשובה כי אנחנו אפילו לא יכולים לחשוב על זה , זה מעבר להגיון של בני האדם
אנונימי
האדם
המחשבה של האדם
כולנו
הוא תמיד היה קיים.
אנונימי
הוא תמיד היה קיים .
הוא האשות העליונה שבוראת ומחריבה הכל .למרות שזה ממש מחרפן לחשוב על זה אבל אף אחד לא ברא אותו .
הוא האשות העליונה שבוראת ומחריבה הכל .למרות שזה ממש מחרפן לחשוב על זה אבל אף אחד לא ברא אותו .
בני האדם בראו (המציאו) את אלוהים.
כמובן שאני!
אלוהים לא ברא אותנו
אלוהים הוא דמות דמיונית של הדתיים והחרדים שנותנת להם תשובה להכל בחיים למרות ששום דבר לא הגיוני בזה
אלוהים הוא דמות דמיונית של הדתיים והחרדים שנותנת להם תשובה להכל בחיים למרות ששום דבר לא הגיוני בזה
מוח אנושי
אתה
הדמיון של כמה הזויים
שאלה שאני גם שאלתי אבל שכחתי ממנה כי אני יודעת שאסור לשאול על זה
הוא תמיד היה קיים (?)
שאלה טובה,
אם באמת יש אלוהים, הוא כנראה פשוט היה מאז ומעולם. קשה לתפוס את זה, כי אנחנו בני אדם שרואים סיבה וגורם לכל דבר שקיים, אבל יכול להיות שלא לכל דבר יש התחלה וסוף.
אם באמת יש אלוהים, הוא כנראה פשוט היה מאז ומעולם. קשה לתפוס את זה, כי אנחנו בני אדם שרואים סיבה וגורם לכל דבר שקיים, אבל יכול להיות שלא לכל דבר יש התחלה וסוף.
אנונימי
למי שמכיר על טיבעי...
הכלום ברא את אלוהים
הכלום ברא את אלוהים
הפחד והרצון של האדם לתקווה
אנונימית
האלוהים של אלוהים
what??
לא מאמינה) אבל לפי הדתות השונות הוא כביכול תמיד היה קיים
אני לא חושבת שיש אלוהים. אל תהרגו אותי
הוא לא קיים, אז אף אחד
שמעת פעם על אבולוציה?
אני חושבת שאלוהים לא היה חלק מזה
ולא מהעולם הזה
יום טוב:)
אני חושבת שאלוהים לא היה חלק מזה
ולא מהעולם הזה
יום טוב:)
ותשובה שכולם חיכו לה
"הוא תמיד היה שם"
"הוא תמיד היה שם"
המוח של האדם.
ה' תמיד היה קיים, הוא ברא את הארץ, הים והאדמה, הוא נתן לנו חיים על פני האדמה הוא יצר אותנו, הוא תמיד היה קיים
אנחנו מאמינים שהוא תמיד היה קיים אבל תכלס רק אלוהים יודע.
האדם
הוא ברא את עצמו יאללנ
הוא תמיד היה קיים .
שאלות אלוהיות הן מעבר לתפיסת האדם האנושית,יש דברים שלעולם לא נבין ...במיוחד נושאים שכאלו...הכל תלוי באמונה ובמה שאנו מרגישים בלב.
שאלות אלוהיות הן מעבר לתפיסת האדם האנושית,יש דברים שלעולם לא נבין ...במיוחד נושאים שכאלו...הכל תלוי באמונה ובמה שאנו מרגישים בלב.
ספיידרמן
לא הבנתי למה נתנו מינוסים לאנשים שלא מאמינים. זה ילדותי ומפגר. כל אחד שיאמין במה בא לו ותכבדו את זה כמו שאנחנו מכבדים (לפחות רובנו)
ובקשר לשאלה, בשבילי הוא לא קיים.
ובקשר לשאלה, בשבילי הוא לא קיים.
בעיקרון, יש שתי דרכי ראיה שאני מכיר לשאלה הזאת:
1.שאלוהים היה קיים מאז ומעולם ושהוא ברא את הכל (מה שנראה לי אישית לא כזה הגיוני כי לכל דבר חייבת להיות התחלה, וכתוצאה מכך, זה מעבר ליכולת ההבנה של האנושות)
2.שאנחנו, בני האדם, המצאנו את כל האלים
1.שאלוהים היה קיים מאז ומעולם ושהוא ברא את הכל (מה שנראה לי אישית לא כזה הגיוני כי לכל דבר חייבת להיות התחלה, וכתוצאה מכך, זה מעבר ליכולת ההבנה של האנושות)
2.שאנחנו, בני האדם, המצאנו את כל האלים
ובנוגע למה אני בוחר, אני בוחר באפשרות 2 מתוך הרשימה שלי
באותו הנושא: