5 תשובות
כן אבל זה קשה כי לגוף יש אינסטינקטים לא לפגוע בעצמך
כמו שהראשון הגיב הוא צודק ב100 אחוז.
בלי קשר שאם תיקבר בספק ותוכל להגיע עם הידיים לצוואר.
בלי קשר שאם תיקבר בספק ותוכל להגיע עם הידיים לצוואר.
אמאא זה לא נראה לי אפשרי
שואל השאלה:
spicysalsa אם זה יהיה בארון אני לא מאמין שזו תהיה בעיה
spicysalsa אם זה יהיה בארון אני לא מאמין שזו תהיה בעיה
אנונימי
אתה כבר תמות מחנק או מיאוש ופחד
באותו הנושא: