17 תשובות
למה?
אתה תמות
שואל השאלה:
אני רוצה לשבור אותו כדי לקבל צומת לב
להפסיק לשאול שטויות, הוא יישבר כבר לבד.
שואל השאלה:
איך הוא יישבר לבד? הוא לא יכול לפגוע בעצמו ללא עזרתי או עזרת חבר
דווקא את העורף?
חחח את באמת לא הפסטה הכי אפויה בסיר.
לא לשבור
שואל השאלה:
כן את העורף
שואל השאלה:
אני פשוט רוצה צומת לב מחבר שלי
שואל השאלה:
תנו רעיונות איך לשבור אותו.
לדפוק בקבוק זכוכית הולך? או ללכת למישהו שמומחה במכות כדי שייגרום לזה לקרות? תעזרו לי
גם בתור ספאם זה לא מצחיק.
כלום לא שווה שתעשה נזק כזה לעצמך
ואתה יכול למות מזה
מקווה שזה ספאם ואם זה לא אז תחשוב אם אתה רוצה למות בגלל צומת לב
בואי אליי אני אעשה זאת בכיף
תשברי לו את הצוואר ולא לעצמך