11 תשובות
שאומרים אני בדאון?
זה אומר שאני בבאסה כזה וזה
המילה עצמה אומרת למטה
למטה
למטה....אבל בכללי זה אומר שאתה עצוב בבאסה ואין לך כוח לשום דבר
זה בא מהמילה down שזה באנגלית "למטה" וזה גם יכול להיות מצב רוח רע כזה
שואל השאלה:
אני אני מרגישה חמטה כל לילה אמרתי בשט הלילה ואני חא יודעת מי יודע מי השם לא האשם
אנונימית
שואל השאלה:
אנייודעת שיצעא לי הימלה הזאתי כי זה לזה
אנונימית
שואל השאלה:
אען לי מה רוח לא יודעת לפתור תסיבות שלי הורים שלי והורים שלי תמיד אמרו שאהי היב כזאת קטנה הרבה זמן
אנונימית
שואל השאלה:
הייאהי במשבר גזה גדול איתם אני יודעת מטומת או לא מטומטמת אני רדישה וקשה לי ככה
אנונימית
למטה/שאני בדיכאון ובבאסה
בסלנג זה בדיכאון כמילה זה זה למטה