5 תשובות
לא. נלחצת ממשהו או שהתאמצת?
בטוח שיש לזה איזושהי סיבה.
שואל השאלה:
לא, לא התאמצתי ואני לא לחוצה
זה קרה סתם/:
לא, לא התאמצתי ואני לא לחוצה
זה קרה סתם/:
אנונימית
כל עוד זה קרה באופן חד פעמי אז הכל בסדר, אם זה קורה סתם ככה כשאת במנוחה באופן תדיר אז כדאי לבדוק את זה
שואל השאלה:
אני במנוחה.. אני אראה איך זה יתקדם
אני במנוחה.. אני אראה איך זה יתקדם
אנונימית
באותו הנושא: