4 תשובות
לכי לרופא
שואל השאלה:
זהו שכואב לי הגרון ממש ואני שתיתי תה בשביל שזה יעזור..
אנונימית
זה כאבי בטן ושילשולים? אם כן זה הגיוני, הגוף שלך לא יכול להחיל את זה אני לא יודעת איך להסביר לך במדוייק את זה, אבל תאכלי דברים יבשים כמו עוגיות או קרקרים או אורז וכאלה, כי אם לא הגוף יתחיל להוציא מיץ קיבה כי אין לו כבר מה להקיא וזה לא בריא בכלל.
: /
קודם כל תהיי בריאה שנית תדעי לך אם מקיאים זאת אומרת שזה לא צריך להיות בקיבה