8 תשובות
אפשרי?
כן פעם אחת הייתי ממש מרוגשת ובלחץ לפגוש את הזמר האהוב עליי ופשוט הקאתי (לא על עצמי, בשירותים)
לא יצא לי
כן לפני שפגשתי חבר טוב שלא ראיתי שנים
לא ומקווה שלא
לא חושבת שהקאתי אבל זוכרת שהיה לי כאבי בטן בלתי נסבלים
קרה לי... אבל רק מעצב קיצוני
למשל הקאתי כשגיליתי שחבר שלי נפרד ממני אחרי שלוש שנות זוגיות
והקאתי בגלל שני סרטים ממש עצובים שגרמו לי לבכות
ובגלל ריב אחד ממש קיצוני שהיה לי עם אמא שלי
אני פשוט בוכה כלכך הרבה עד שאני מרגישה משהו תקוע בגרון
ואז אני משתעלת כלכך הרבה עד שאני מקיאה
וזה לא בכוונה...
אנונימית