6 תשובות
שתיתי הרבה
כשראיתי והרחתי מישהו אחר שהקיא
או כשהייתי חולה
וכשהייתי קטנה ונסענו לחרמון הקאתי מלא על שמיכה שהבאנו כי הייתה לי בחילה ממש בנסיעה
כן, על עצמי, על האוטו של אמא שלי, על הרצפה
כן
כל סיבה אפשרית בערך:
ניתוח
הרדמה
בחילות
מחזור
וירוס
קלקול קיבה
הקאה מכוונת בגלל בעיות נפשיות
הקאה מכוונת בגלל רצון פיזי
אכילת יתר
וכו וכו וכו
(:
הקאתי בשדה תעופה אחרי טיסה מתאילנד, כנראה הבאתי איתי לארץ חיידק למזכרת.
פעם אחרונה שהקאתי הייתה בפורים כשהגמד שלי הביא לי משלוח מנות מלפני שנתיים.
אכלתי משהו קר וחם ביחד או שזה פשוט היה מקולקל והקאתי בבית של דודים שלי. -.
אנונימית