13 תשובות
כן
סביר להניח שאתה אפילו לא תצליח לאכול 10000 קלוריות. זה המון
10K זה מלא.
אין סיכוי שזה יעבור ככה סתם בשלום אם המטרה שלך לרדת במשקל.
כן, את תעלי בעיקר נוזלים אבל מניסיון גם שומן
זה אמור לרדת תוך שבוע אם תהיי במאזן קלורי שלילי
שואל השאלה:
אז לירון את אומרת מניסיון שאם אני אוכל ככה ואחזור לשגרה רגילה תוך שבוע אני אחזור למשקל הרגיל שלי ?
אנונימית
אתה*
וזה תלוי מה זה השגרה אצלך
שואל השאלה:
שגרה אצלי זה נטו אכילה נכונה ובריאה
אוכלת מזון מקמח מלא , אוכלת מלא ירקות, פירות, גבינות וקוטג'עד 3% וכאלה.
אוכלת עד 1150 קלוריות ליום כזה.
הליכות 3 פעמים בשבוע.(לא אימון אינטנסיבי רגיל כזה).
אז אני אחזור למשקל ?
אנונימית
את לא חייבת לאכול רק קמח מלח אין כזה הבדל בין אורז מלא לאורז לבן לדוגמא(ל100 גרם רק הבדל של גרם אחד של סיבים אין לזה שום השפעה)
לדעתי תנסי אולי להעלות ל1200
ואת כן תחזרי למשקל שלך בתוך שבוע+- אבל לדעתי לעשות "ציט דיי" זה מפתח מערכת יחסית רעה עם אוכל וקטלוג מזון בתור רע וטוב את יכולה במקום לשלב מאכלים שאת אוהבת בתזונה היומית שלך(למשל להעלות קלוריות ל1500 ואז משם פשוט לשלב מאכלים שאת אוהבת כל עוד זה נכנס לך בקלוריות ובערכים(פחמימה חלבון ושומן))
שואל השאלה:
יש לי עוד 3 קילו לרדת ולהתחטב גם , 1500 קלוריות לא מתאימים לירידה במשקל לא ?
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה אגב על התשובות זה לא מובן מאליו
אנונימית
אין דבר כזה מספר שמתאים לכולם לכל אחד זה אינדווידואלי לפי רמת הפעילות
אבל אני מניח שאם את לא יושבת כל היום על הספה גם עם 1500 קלוריות את תרדי יפה מאוד במשקל פשוט תקפידי לצרוך בערך גרם וחצי של חלבון לקילו משקל גוף
ובכיף :)
שואל השאלה:
סבבה ממש תודה!!(:
אנונימית
תקשיבי
כדאי לך קודם לרדת את כל מה שרצית ולהתחטב ואז לעשות ציט כזה ואחרי הציט לאכול בריא עם גירעון קלורי עד שתורידי את כל מה שעליתי (אני חושבת שיקח לך בערך 17 יום לרדת הכל אם תהיי כל יום בגירעון קלורי של 500 קלוריות)
אנונימית
שואל השאלה:
תודה ! כולל ספורט או בלי ספורט ?
אנונימית
באותו הנושא: