4 תשובות
לא נורא, אין לך מה להילחץ
זה סך הכל מבחן
בכיתה ז המבחנים לא כל כך חשובים :)
תעברי קצת על החומר, יהיה בסדר (:
פשוט להבין שזה בסך הכל דף עם מספר וזה לא אומר עלייך כלום
את בכיתה ז שום דבר לא חשוב בכיתה הזאת
באותו הנושא: