8 תשובות
תני כיף אחותי
מסיימים את חודש מאי וזהוו לא עוד הרבה שווה את המאמץ
זאת תקופה לחוצה ממש.
כמו שפסיכולוג מעליי אמר, קחי הכל בפרופורציה. תזכרי שתמיד אפשר להשלים בגרויות מאוחר יותר ותסדרי לעצמך סדר עדיפויות.
כמו שפסיכולוג מעליי אמר, קחי הכל בפרופורציה. תזכרי שתמיד אפשר להשלים בגרויות מאוחר יותר ותסדרי לעצמך סדר עדיפויות.
תנשמי עמוק ותזכרי שאלף עשו את זה לפנייך ואלף יעשו אחרייך
ושהכל יהיב בסדר גם אם תקבלי 60 מדי פעם
פשוט צריכה להיכנס לפרופורציות ולהבין שלא כל מבחן הוא סוף העולם
אין ככ מה לעשות... תנסי להתנחם מהעובדה שנשארו רק עוד חודשיים וחצי לסבל הזה
צריכה עזרה?
באותו הנושא: