3 תשובות
שואל השאלה:
למה במחברת שלי כתוב רק שניצב מול ה30 שווה למחצית מהיתר
למה במחברת שלי כתוב רק שניצב מול ה30 שווה למחצית מהיתר
אנונימית
במשולש ישר זווית תיכון ליתר שווה למחצית היתר
כן
באותו הנושא: