4 תשובות
זה מביך אבל מתרגלים
אל תדאגי מתרגלים מהר
ותבקשי מהמאמנים שם שיסבירו לך על המתקנים
זה למה הם שם
זה תמיד מביך ומלחיץ בהתחלה. אבל כולם שם עברו את זה, כולם שם מאותה סיבה. והם שם לעשות ספורט ולשפר את הגוף שלהם שהם גם לא היו בטוחים לגביו פעם. אין לך מה להתבייש כלל
בשביל זה יש שם מאמנים (שבגלל היותך נקבה יהיו איתך יותר), או סרטונים ביוטיוב שמדריכים אותך מה לעשות. כמעט כל אחד בחדר כושר לא משנה כמה סוס הוא התחיל מאפס, אז אין מה להתבייש כי זה עדיף מלהפצע.