4 תשובות
לא נותן גם לי
אנונימית
כי סטיפס חסמו את האפשרות.
ככה סטיפס החליטו לא מובן לי למה...
המערכת כנראה פשוט לא מצליחה לזהות את מה שאתה כותב, כמו שתרשום אותיות פה שהן לא בעברית ולא באנגלית, כמו רוסית למשל
באותו הנושא: