4 תשובות
לא יודעת
זה ממש מעצבןן
זה ממש מעצבןן
על מנת למנוע ספאמים וכדומה.
נראה לי שאפשר, פשוט אין את המקלדת
*עריכה: נופ, טעות שלי
*עריכה: נופ, טעות שלי
ואי נכון בטירוף!!!סטיפס אם אתם קוראים את זה תעשו משהו בנידון!אבל לב אפשר חחח❤
באותו הנושא: