2 תשובות
זה בסדר גמור, אם אכלת דברים בריאים במשך היום זאת לא אמורה להיות בעיה. וזה יותר טוב ממני שאכלתי חצי מגש פיצה(:
שואל השאלה:
חחח בתאבון גם אני פעם ב נשבר במשהו כמו המבןרגר או מנת שחיטות כולנו בני אדם
חחח בתאבון גם אני פעם ב נשבר במשהו כמו המבןרגר או מנת שחיטות כולנו בני אדם
אנונימי
באותו הנושא: