10 תשובות
יש כמה סיבות. דבר ראשון בזמן האחרון אני מרגישה טיפה פחות בנוח עם הגוף שלי כי התחלתי להשמין מתוך דיכאון.
סיבה שניה זה טראומה מהפעם האחרונה שלבשתי חשוף, מישהו ברכבת הטריד אותי מינית ומאז קשה לי קצת להתלבש חשוף שוב. וסיבה אחרונה זה כי אני מרגישה שזה יותר מכבד. את עצמי בעיקר ואת הסביבה גם.
אין לי שום דבר נגד לבוש פרובוקטיבי אבל אני נמנעת.
בחירה
אבל בזמן האחרון אני יותר עם ג'ינסים עם הרבה דרכים וכאלה אבל לא חשוף רצח את זה אני לא מסוגלת
לא יודעת עד כמה זה נחשב צנוע
אני לא הולכת עם חצאיות אבל בקיץ בקושי עם מכנסיים קצרים כי אני פשוט לא אוהבת את זה
חולצות פתוחות אין לי בעיה וגם גופיות לא
חולצות בטן אני לא לובשת כזה הרבה
אני לא תמיד מרגישה בנוח איתם ועם מכנסיים קצרים כמעט כל הזמן אני לא מרגישה בנוח
אנונימית
אני לא מרגישה בנוח כשאני מתלבשת חשוף
אני חרדית. אבל גם אם לא הייתי, מטבעי אני אוהבת להתלבש צנוע. זה האופי שלי.
אני לא כזה מנועה כי אני שמה שורטים אבל שמלות עם מחשוף או דברים שממש מבליטים חזה או תחת אני לא שמה בגלל שאני חושבת איך המשפחה שלי תסתכל עלי,אם הם יתביישו להסתכל עלי בגלל שאני מבליטה דברים וגם אם אני מרגישה בנוח גם בשורטים אני לא מרגישה ממש בנוח
השאלה אמורה להיות הפוכה
לא אוהבת שגברים בוהים בי ומדמיינים עליי דברים