4 תשובות
מכירה מישהו שעשה תאונה ונכנס לכלא
21
למרות שזו לא הייתה אשמתו
למרות שזו לא הייתה אשמתו
לא הייתי נהגת אבל הייתי פקידה בגדוד הובלה.. לרוב אם היה יוצא באשמת הנהג הם היו נשפטים ומקבלים אזהרה או עולים מת"ש. תלוי כמה הם דפקו את הרכב.
אנונימית
שואל השאלה:
טפי על החיים שלי...
טפי על החיים שלי...
באותו הנושא: