2 תשובות
את תהיי על מדים ב4 חודשים האלה
ויהיו לך נהלים צבאיים
אז תכלס זה לא מתקצר זה מתבזבז אם כבר
אבל 4 חודש זה מלא בדרך כלל זה לוקח חודש חודשיים
אם את כבר התגייסת אז כן הפזם דופק והשירות שלך מתקצר כמובן.