11 תשובות
לא
משעמם
אנונימי
שואל השאלה:
אני מחפש משהו קל ובלי הרבה פעילות ושלא ישבו לי על הראש
אנונימי
אם זה מה שאתה רוצה, זאת נראית לי עבודה ממש קלה יחסית לקרבי
שואל השאלה:
לא אני לא רוצה קרבי בכלל לא רוצה להיות קרוב לגבול ולשטח בכלל
אנונימי
שואל השאלה:
בא לי להיות במקום סגור עם מזגן ובחורות חמודות ולא לעשות הרבה כל היום ורק לדבר איתן חח
אנונימי
כן זה סבבה לגמרי
שואל השאלה:
יש משהו בצבא שעם מקום סגור ממוזג ועם בחורות? ושלא עושים הרבה?
אנונימי
כן בלשכת גיוס..
שואל השאלה:
אוו ורגע מה עם להקה צבאית?
אנונימי
מכירה כאלה שהיה להם לא טוב וסתם נטחנו
שואל השאלה:
בלהקה צבאית או נהג?
אנונימי