4 תשובות
לשייף את שכבת הטופ ולשים את היד בקערה עם אציטון וזה יימס.
עדיף איפה שעשית תלק ג'ל
עם מסיר לק ג'ל
רגע לא קראתי טוב תשאלה אממ תבדקי באינארנט
באותו הנושא: